lördag 3 mars 2012

Vilken intensiv helg så här långt. Sitter här när klockan är halv fyra när jag egentligen borde göra som lilla TT och sova en stund. Har så mycket att berätta om denna so far jättebra helg. I fredags inledde vi dagen med baby barn mässan och träffade massa goa människor. Kvällen avslutade jag på Henringsberg dansandes till Syster Sol, helt perfekt kväll.

Nu ska jag dock stänga ner skärmen och borsta mina tänder med vår nya tandkräm som ja fick på mässan, retarDEX heter den hoho. Får skriva om lördagen imorgon om jag hinner det mellan fika med familjen Budsjö/Pickersgill, häng med farmor och bio med kärleken medans Tuva hänger med farmor. Intensivt som sagt men jäkligt skoj. God natt!


Bilder från mässan, håll tillgodo!

Min tokvackra vän Spottet

Hennes bonusdotter Linnéa får en ansiktsmålning av en mindre begåvad konstnär.


Gissa vad hon föreställer?

Svängiga morsorna Linda (vad är tricket bakom den MAGEN?) och Frida (samt Ebba i vagn)
Fina Elin och Johanna samt Alvar som chillade mest på hela mässan.
Sigge chillade också

Tuva var självklart också med. Folk säger att hon börjar bli lik mig nu. Woho, Finally! Or?


Tuva 2012

Tebbe 1986


2 kommentarer:

  1. Jag tycker allt att lilla T är väldigt lik stora T. Speciellt över ögonen :-) kul att ses på mässan!

    SvaraRadera
  2. Roligt att vi hann hänga lite på mässan :) Tycker absolut att du och Tuvan är lika varandra!

    SvaraRadera