onsdag 29 februari 2012

En dag på hisingen!

Veckan startade med trist väder och likaså mitt humör. När de händer stora saker i ens liv blir det liksom automatisk en förändring på de andra planen också. Efter timmar av tankar och massa överanalyserande mår ja dock bättre än vad jag gjorde innan.

Det kan ju även ha med att göra att våren har kommit på besök. Idag fick jag ta av mig min jacka för att de var så varmt och de är ju lite de som kännetecknar våren, att solen värmer en.
Jag och lilla T har varit och hälsat på en mammakompis idag. Hon var sist ut i gruppen och nr 21 kom för två och en halv vecka sedan. Han heter Gustav och är väldigt lik sin mor. Har svårt att greppa att Tuva har varit så liten och då är hon ändå bara två månader, undra hur de kommer att bli när hon är ett par år..

Haft en helt fantastisk dag i solen med promenad i Eriksberg som förövrigt ser ut att bli vårat nya hem. Håll era tummar liiiiiite till bara!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar