fredag 17 februari 2012

Vilken härlig dag det här har varit. Efter besöket på mvc (godkänd) åkte vi och mötte upp Elin, Alvar och Stella i slottskogen. Där blev det en promenad i solen med lite hundräddning och en latte för E och kaffe för mig.
Tog mig sedan vidare ner på stan och mötte upp pappan och farbror Anton. Vi tog en fika på fröken olssons och en liten promenad längst vattnet.

Väl hemma slutade dagen vara härlig då jag hällde en kopp kaffe över foten! Nu är härligheten tillbaka dock, P städar, musiken spelar och jag SLAPPAR!







1 kommentar:

  1. Klickade mig vidare hit från gamla bloggen! Skönt att de gick bra på mvc, känns bra när de är gjort. ;) Verkar som om ni haft en skön dag på stan. Funkar de bra med Tuva att hänga på stan? Nova har lite olika dagar sådär, vi har mest vart på frölunda torg, där man kan smita undan till lagunen (eller vad de heter). Om de är nån liten fröken som blir gnällig då.. Men ska nog ta mig in till stan snart med. Nog rekordtid som jag inte vart där.. ha ha.. Ha en skön helg! Kramar

    SvaraRadera