söndag 19 februari 2012

Tebbetid

Idag har jag en utslagen dotter här hemma. Tror hon tar igen sig efter de senaste dagarnas gnällfest. Igår fick jag lite skön avlastning av pappa p och gick ut på stan och drack lite öl med Sara, välbehövligt. Fick även sova HELA natten och tog över vid nio i morse. Känner mig som en helt annan människa :)
Idag blir det nog en promenad i det fina vädret, njut mina vänner!

Tittar på den fina snutten Tuva har ärvt av Amanda. Den var kul i si så där 10 minuter igår :)

1 kommentar:

  1. Visst känns det lyxigt när man får sova länge. :)

    Jotack, de e bra med oss. Tiden går i ett rasande tempo, Nova blir 5 månader imorgon, så de e dax för vaccin 2, hua. Snart är hon ett halvår, hjälp... Hört om de "kommit nån bebis på jobbet"? Snart dax och ses nu tycker jag, vi är ju några stycken med bebisar nu. <3 Kramar

    SvaraRadera